EN
זכיינות B fresh

רשת B fresh מייצרת ומוכרת אורחות ומשקאות בריאות והינה בעלת סניפים בכל רחבי הארץ.

היא צברה לאורך השנים לקוחות נלהבים אשר מבקרים בבתי הקפה ובמסעדות הממוקמות באזורים מבוקשים. היא מעוניינת במכירת זכיינות לאנשי עסקים המעוניינים לנהל סניפים שלה באזורים שונים. הזכיינות משגשגת תחומי המסעדנות, המזון ובתי הקפה וכל יזם הרוצה להיות חלק מההצלחה יכול לבקש להצטרף. עבורו מדובר ביתרון ענק בכך שהוא מקבל אפשרות למכור מוצרים ידועים ואהובים של רשת בעלת מוניטין. הדבר מבטיח לו מכירות כבר בתחילת פעילותו העסקית ומקנה לו סוג של רשת ביטחון.

זכיינות B fresh – יתרונות

יתרונות נוספים הם בתמיכה שהוא מקבל מהרשת הרוצה בהצלחתו. הוא יעבור השתלמות באחד מסניפיה הידועים ויגיע מוכן מבחינת הידע והניסיון לסניף החדש שלו. שיטת הזכיינות פועלת כך: הזכיין משלם לרשת סכום חד פעמי עבור קבלת הזיכיון. בנוסף שני תשלומים חודשיים. הראשון הינם תמלוגים הנקבעים על פי אחוזים מהמחזור העסקי או על פי פרמטרים אחרים. השני הוא תשלום קבוע עבור פרסום וליווי. בנוסף, הוא מתחייב לרכוש את המוצרים מהרשת ולנהל את הסניף על פי מדיניותה. היות והסניפים ממוקמים ברחובות ראשיים, בקניונים נחשבים ועוד, הרי שתהיינה גם מכירות מזדמנות רבות.

לייעוץ ראשוני עם עו”ד אודי דנהירש השאירו פרטים:

לייעוץ ראשוני עם עו”ד אודי דנהירש השאירו פרטים:







    זכיינות בי פרש – איך עושים את זה?

    ההשקעות בהקמת הסניף וברכישת הציוד והסחורות הן באחריות היזם. הוא אמור להקים חברה או עוסק מורשה ולנהל את העסק על פי אמות מידה מקובלות. ההשקעה בזמן ובמשאבים נפשיים בסניף זכיינות היא גבוהה כי רק כך ניתן להצליח בעסק תובעני כזה. רצוי שיגיע עם ניסיון מוקדם בתחום, עם חוש עסקי ויכולת ניהול. כל אלו ומוטיבציה גבוהה יניבו לו רווחים רבים. ההתקשרות יוצאת לפועל אחרי חתימה על הסכם. מומלץ להיעזר בעו”ד זכיינות. עצות חשובות בנוגע להסכם יוסיפו רבות.

    אודות הכותב

    עו"ד אודי דנהירש

    ראש משרד "דנהירש ושות' ובעל התמחות ייחודית בתחום הזכיינות.

    עו"ד אודי דנהירש סיים את לימודיו בשנת 1997, חבר לשכת עורכי הדין בישראל, מכהן כנשיא האיגוד הישראלי למסחר אלקטרוני (ע.ר) והנו בעל ניסיון רב בתחום הקמעונאות והזכיינות בארץ ובחול, הן בצד המשפטי והן בצד היזמי.

    קראו עוד אודות עו"ד אודי דנהירש