EN
זכיינות סלולר

הטלפונים סלולאריים הם מהמכשירים לשימוש האישי הנפוצים ביותר בעולם ובישראל. בארץ נמכרת מדי חודש כמות גדולה מאוד של טלפונים ניידים מכל הסוגים ומתוצרת של חברות בינלאומיות רבות. השוק הזה הינו דינאמי ומתפתח כל העת וכולל שירות מקיף של רכישות, תחזוקה, ביטוח, תיקונים, שדרוגים, ועוד. חברות הסלולאר המייבאות את המכשירים מחזיקות סניפים רבים ברחבי הארץ אבל גם מוסרות סניפים אחרים בזיכיון לאנשי עסקים אחרים המתמחים בתחום. אם ברצונכם לבצע הקמת עסק עצמאי בתחום הסלולאר עליכם להיערך בהתאם.

זכיינות סלולאר נחשבת לאחת שניתן להרוויח בה היטב בגלל הביקוש למכשירים ולשירותים הנלווים אליהם. שיטת הזכיינות עובדת כדלקמן: הזכיין משלם לחברה  סכום ראשוני וחד פעמי שאינו מוחזר. בנוסף, הוא משלם תמלוגים חודשיים הנקבעים על פי מחזורי מכירות או על פי סכום שנקבע בהסכמה. כמו כן, הוא משלם סכום חודשי קבוע עבור פרסום, ליווי, ייעוץ וכדומה. הוא מתחייב לרכוש מהחברה את המכשירים והציוד הנלווה. הוא מתחייב לנהל את הפעילות בהתאם למדיניות החברה.

היתרון של קבלת זיכיון הינו רב לאנשי עסקים האוהבים שיטת עבודה זאת. היזם מקבל תמיכה קבועה מהחברה כולל הדרכה ראשונית לפני הקמת הסניף. הוא מגיע לאחד מסניפי החברה ולומד את דרכי ההתנהלות שלה. הוא מקבל לידיו מותג שנמכר והדבר מאפשר לו מכירות מיידיות. סניפי חברה סלולאר בעלת מוניטין ממוקמים במקומות אסטרטגיים דוגמת: קניונים, מרכזי ומתחמי קניות ידועים ועוד, כך, שקיימת חשיפה קבועה לקהל מושבע ולקהל שבוי מזדמן. ההכנסות במקרים אלו מגיעות כבר בתחילת הדרך ומקלות מאוד.

צריך לזכור, כי מדובר בפתיחת עסק לכל דבר על כל המשתמע ממנו. כל העלויות הנוספות והניהול השוטף יחולו על הזכיין. יש צורך לנהל משא ומתן ולחתום על הסכם זכיינות מסודר. מומלץ להיעזר בעורכי דין המתמחים בתחום הזכיינות בכלל והסלולאר בפרט. לא יודעים איך לפתוח עסק מאפס וצריכים עזרה? פנו עוד היום לאודי דנהריש עורך דין מומלץ.

 

 

אודות הכותב

עו"ד אודי דנהירש

ראש משרד "דנהירש ושות' ובעל התמחות ייחודית בתחום הזכיינות.

עו"ד אודי דנהירש סיים את לימודיו בשנת 1997, חבר לשכת עורכי הדין בישראל, מכהן כנשיא האיגוד הישראלי למסחר אלקטרוני (ע.ר) והנו בעל ניסיון רב בתחום הקמעונאות והזכיינות בארץ ובחול, הן בצד המשפטי והן בצד היזמי.

קראו עוד אודות עו"ד אודי דנהירש